And so it begins...

21 februari 2016 - Eindhoven, Nederland

Morgen is het dan eindelijk zo ver! Dan stap ik op het vliegtuig naar de andere kant van de wereld. Mijn rugzak en ik zijn er klaar voor! Eerst vlieg ik in 11 uur naar Hong Kong, waar ik een dagje rond kan lopen en zo een trombosebeen voorblijf (ik moet ten slotte als afgestudeerd arts denken aan de gezondheid). Vervolgens vlieg ik in ongeveer 11 uur door naar Auckland, Nieuw-Zeeland. Mijn plan is om in ieder geval 8 weken rond te gaan trekken in Nieuw-Zeeland (met een bus) en dan door te reizen naar Australië (voor in ieder geval 6 weken), maar met flexibele tickets kan ik dat gelukkig nog veranderen als ik wil. Ik zal proberen af en toe een verhaaltje te typen en jullie uiteraard jaloers maken met mooie foto's :-)

Tot snel!

1. Hanneke:
    21 februari 2016
    wat een mooi vooruitzicht! Laat maar komen die foto's. Goede reis morgen. Liefs van ons allemaal.
  2. Barbaramama:
    Lieve Boukje
    Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover. Lekker genieten van deze mooie reis Liefs mama